madickens

Direktlänk till inlägg 26 april 2011

Vår premiär tur med husbilen.

Av Gun - 26 april 2011 15:40

  Första stoppet var i Susedalen. Därefter bytte vi och gubben fick köra ner till Ängelholm där vi hade tänkt stanna två dygn och sedan åka vidare på Påskafton

men vi stannade tills Påskdan innan vi körde vidare.

  Hundarna trivdes bäst i varsin stol framme i bilen!

  LiisaBet sitter och sover för hon vill inte missa något...  

      Hundarna kände igen sig och trivdes bra. Vi har ju varit där flertalet gånger...  

Vi åkte vidare på Påskdagen och stannade vid en liten  hamn strax innan Höganäs

där stod 2 husbilar och innan kvällen var vi fyra st. på den lilla hamnplatån .

jätte trevliga allihop en hade med sig 10 små hundar som uppförde sig tyst och fint.

      Madicken sitter och spanar på sjöfåglarna.

På kvällen gick vi en lång promenad och hamnade högt uppe på ett berg där vi hade fin utsikt ända bort mor Båstad.

    På Annandag Påsk åkte vi hem efter en helt fantastiskt varm och solig PåskHelg som vi kommer att minnas länge.

  





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun - 11 april 2014 22:51


Idag har lilla Ponny varit ute i hagen från kl. 7.30 -16.00. Jag har haltat omkring (är operead och har ett stort bandage på min fot) med ponnyn i ett grimskaft så hon har fått se sig omkring runt på gården, vi skyndar långsamt med allt hon är ju b...

Av Gun - 6 april 2014 11:41

        Det har nu gått snart 2 år sedan jag var här inne och skrev om mina djur och oss själva. Vet ännu inte om jag kommer att komma igång, men nu kommer en ny liten flockmedlem att flytta in och då kanske jag tycker att det är kul att berätta om...

Av Gun - 6 maj 2012 20:27

Då jag varit slö med att uppdatera bloggen så gör jag  helstopp nu, kanske jag har mer inspiration till hösten, men vill visa några bilder som jag tagit iår, och som vanligt är det mina djur som får stå i fokus när alla andra sviker.       Vi h...

Av Gun - 10 januari 2012 14:29

          Nu är det matte som läskar oss.               ...

Av Gun - 8 november 2011 12:48

Vi var vid Vallda Sandö och promenerade en dag när det var fint väder. Det var min kusin och hennes hund och mina 2 vildingar.       ...

Skapa flashcards