madickens

Direktlänk till inlägg 23 januari 2010

Liisabet Fredag 22/1-10

Av Gun - 23 januari 2010 18:06

  

Nu har jag blivit över 3 månader gammal.

Jag har blivit en stor flicka och vet nästan allt.

T.ex hur får man i sej vitaminer jo man hoppar

 upp i fåtöljen kliver upp på bordet tar med sig en

bananklase när man hoppar ner äter sen upp allt

inklusive skalet. ....Lätt som en Plätt....

Nu kommer matte  med kameran bäst att inte visa bananerna.....

Nu har hon gått iväg så nu börjar jag äta mina vitaminer.

Sådärja dagens vitamindos är intagen, så nu måste jag skynda mig ut..........

öppna dörren fort matte det är bråttom....

Nu är jag inne hos matte och ligger på en pall jämte datorn. Det kurrar alldeles förfärligt i min mage ....jag tror det är vitaminerna..

 Varför talar du med veterinären matte. Jag är inte sjuk.......men jag måste nog 

 gå ut igen matte.......det är så bullrigt  i min mage.  

Hej Då för den här gången /Liisabet 

           

 
 
Texas

Texas

24 januari 2010 12:37

Herregud så söt du är!!! / Texas

http://www.queensdogg.se

 
Ingen bild

jennie

9 april 2010 17:40

villket gullit inlägg!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun - 11 april 2014 22:51


Idag har lilla Ponny varit ute i hagen från kl. 7.30 -16.00. Jag har haltat omkring (är operead och har ett stort bandage på min fot) med ponnyn i ett grimskaft så hon har fått se sig omkring runt på gården, vi skyndar långsamt med allt hon är ju b...

Av Gun - 6 april 2014 11:41

        Det har nu gått snart 2 år sedan jag var här inne och skrev om mina djur och oss själva. Vet ännu inte om jag kommer att komma igång, men nu kommer en ny liten flockmedlem att flytta in och då kanske jag tycker att det är kul att berätta om...

Av Gun - 6 maj 2012 20:27

Då jag varit slö med att uppdatera bloggen så gör jag  helstopp nu, kanske jag har mer inspiration till hösten, men vill visa några bilder som jag tagit iår, och som vanligt är det mina djur som får stå i fokus när alla andra sviker.       Vi h...

Av Gun - 10 januari 2012 14:29

          Nu är det matte som läskar oss.               ...

Av Gun - 8 november 2011 12:48

Vi var vid Vallda Sandö och promenerade en dag när det var fint väder. Det var min kusin och hennes hund och mina 2 vildingar.       ...

Ovido - Quiz & Flashcards