madickens

Alla inlägg under maj 2012

Av Gun - 6 maj 2012 20:27

Då jag varit slö med att uppdatera bloggen så gör jag  helstopp nu, kanske jag har mer inspiration till hösten, men vill visa några bilder som jag tagit iår, och som vanligt är det mina djur som får stå i fokus när alla andra sviker.


   

Vi har varit ute med husbilen några gånger i år och det gillar vi alla fyra väldigt mycket.

  

    

                                       
                                                  


                                                  


                                                  


                                          Hamnen i Ängelholm.         




                                            
                                Husse är och köper glass till oss .  




                                                  


                  Tusse.   

   




                                     Madicken ska städa.

 




                                               

                                                  


                   Puss o hejdå på er allihop/Madicken

                                                                             

Ovido - Quiz & Flashcards