madickens

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Gun - 2 november 2009 18:00

Idag har det regnat hela dagen ,vi var i Kungsbacka på Börjes Tingsryd och köpte klotång till Madicken och en påse med grisknorrar, det är mums för en liten snuffsepussunge, sen åkte vi till Kungsmässan jag fikade med en kompis, medan Madicken låg i bilen och tuggade på grisgodiset. sen gick vi till Claes Olsson där köpte jag min efterlängtade spikmatta, Erbjudandet var köp 2 betala för 1 .säkert var den inte äkta med det blev piggar i massor när jag la dem intill varann på min säng , det var jätteskönt så jag lurade nog till en liten stund,

 Sen blev det fläsk kotlett m.champ.sås böner och potatis till middag.Jag kommer att lägga mig tidigt ikväll jag blir så trött när jag har varit hemifrån några timmar.

Jag funderar skarpt på att skaffa en hund till, det är så synd att lämna Madicken hemma själv, och nu när vintern kommer kan det bli för kallt att sitta i bilen när jag är iväg och handlar .Hon var ju hemma tillsammans med Kajsa

sitt första levnadsår ,och det gick ju alltid bra. Men sen Kajsa gick bort har hon varit ganska så ensam. Ja jag får se hur det blir.


Här är lite bilder från igår.


Madicken


   

Agnes 

   

Utsikt över Byn


 

Madicken.



Ovido - Quiz & Flashcards