madickens

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Gun - 4 november 2009 19:26

Ja det blev precis så god middag som jag tänkt mig, Laxen gjorde jag i folie i ugnen med smör och kryddor, mumselimums, jag har även varit ute på en prommis med Madicken i ruskevädret, men det var skönt att komma in igen, ska snart titta på Bonde söker....sen blir det en tidig kväll ,jag är ganska så trött sen igår kväll då jag var på hunduppfödar kursen ,

 

Vill dela med mig av en del bilder på Madicken när hon var en liten "puppie".

  

Här är hon 4 veckor och första gången vi fick träffa och hålla henne.

 

  

Vår söta lilla Snuffsa, 4 veck. här oxså.

 

Här lekte hon med mitt skosnöre.

 

VI ville nästan tagit med henne hem här,det kändes så länge att vänta 4 veckor till 

innan vi fick hämta hem henne.    

Av Gun - 4 november 2009 13:14

Idag är det så blåsigt så man tror att taket ska lyfta, konstigt att man är så beroende av vädret, regnar det inte så blåser det .Ja, man får strunta i det och göra det som måste göras ändå.

Idag har jag skickat bilder på bla. min gamle katt Julius till en fototävling  om ni vill rösta så är detta adressen http://kattensdag.se/Han är räddad med sin syster Julia från sjukdom och svält endast 8-10veckgamla en vinter för många årsedan. Ja, han och Julia är riktiga överlevare, med en dålig start i livet.

Nu ska förbereda middagen, det blir lax m.citronsås, böner och pressad potatis Sen ska jag gå ut med Madicken.

 

Hejdå/

 

Ovido - Quiz & Flashcards