madickens

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Gun - 14 november 2009 18:05

Jag har inte varit flitig denna veckan med att skriva här på bloggen. Jag har  problem med min kamera mobil och kan därför inte få in några bilder.

Idag har min kompis dotter med familj varit här och ,och flickan har ridit på Pontus B- ponny Carrieman ,han är 28 år och "still going strong". kommer att visa bilderna när kameran är fixad.

Nu ska vi äta taco's med Pontus och Maria de kommer snart ,är på klubben och bygger bana till imorgon ,Pontus ska tävla Minette då och det tycker jag är jätte roligt, och imorgon kommer min sonhustru Tina ner till oss med sin hund Bonnie ska ochså bli roligt om det stämmer i tid följer hon nog med och tittar på när Pontus hoppar. sen ska vi ut i skogen med våra hundar.

Ovido - Quiz & Flashcards