madickens

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Gun - 14 december 2009 12:03

Nu har vi haft vår Lillunge i 3 dygn. Inatt har hon sovit hos Madicken hela natten lungt och fridfullt ,jag har vaknat några ggr. och tittat på det lilla livet när hon snusat så gott. Hon känner sig hemma helt nu och är som uppfödaren sa en mycket bestämd liten fröken, vet vad hon vill och tjafsar emot när hon inte får sin vilja igenom ,men nu hör det till saken att jag är ochså bestämd och vet vad jag vill ....

 Idag på morgonen när Madicken gick ut för att morgon kissa gick valpen med henne ut och kissade och bajsade . senare på förmiddagen satt valpen vid dörren och gnällde, jag gick då med henne ut, hon bajsade och kissade ....! Förmodligen tillfälligheter men det är ju bra ju fler ggr det sker på utsidan.

Har efter det varit ute och kissat och bajsat en gång till........Good Girl tycker jag. Nu ligger hon och sover i sin lilla bädd vid mina fötter. Madicken tog ett tuggben i från henne för en stund sedan som hon ligger och tjagglar på ,allting i detta huset ägs nämligen av Madicken och måste ovllkorligen överlämnas när så krävs av henne.


Här bor jag ! 

      (tyvärr är bilden lite suddig)

  

Ovido - Quiz & Flashcards