madickens

Alla inlägg den 23 december 2009

Av Gun - 23 december 2009 17:48

Idag har vi haft fint väder med mycket snö och sol, hundarna har varit ute lite mer idag när det inte har vart så kallt. Liisabeth hänger på Bonnie och Madicken när dom drar iväg uppför berget och jag står nedanför och är livrädd att Bonnie och Liisabeth ska ramla över stupet när dom kommer dundrande ner igen ,Madicken vet att uppfarten och nedfarten är samma och den går ca, 2 meter från stupet. Nu har Bonnie varit hos oss i snart en vecka och har bott in sej bra  tycker jag ,lite jobbigt var det allt för henne de första dagarna med så mycket nytt .......(.Liisabeth och 4 katter )  

Bonnie är mycket uppmärksam i köket om det ev. skulle ramla ner nåt på golvet när jag lagar mat  så slukar hon det i ett nafs hon är väldigt matglad  och vill gärna ha all mat som hon kan komma över ..... Annars är hon där jag är.... ett riktigt rompetroll. Mina hundar blir lite avundsjuka för med den storleken och tyngden så kommer hon alltid först och tränger  sig närmast mig när jag kallar in dem och jag flyttar inte så lätt på henne, tur att hon är så snäll mot alla .

 Nu har hon även fått respekt för  Agnes     och där sticker hon inte upp........än så länge iallafall.

Ovido - Quiz & Flashcards